Innovaties op de Horecava 2008


Volgende week opent Maria van der Hoeven de Horeca vakbeurs Horecava. De minister zal bedrijven in de horeca zeker oproepen tot innovaties. Bezoekers die verrast willen worden, moeten zeker een kijkje nemen op het New Business Plein in hal 4 (Oosthal). Startende, vaak nog onbekende, bedrijven introduceren hier hun vernieuwende producten aan het vakpubliek. Wat kun je daar zoal verwachten als horeca ondernemer of geinteresseerde in de Horeca branche?
– Het waterproof verbindmiddel Elastogum van het bedrijf Emrcare
– Geactiveerd lycopeen, een voedingssuplement met als basis het pigment dat groenten en fruit hun rode kleur geeft, eveneens van Emrcare
– De wegwerptest op alcoholgebruik van Alcoholtester.nl
– Greasepaks, de vetoplosser in een automatisch doseerssysteem van Vetafscheiders.nl
– Nieuwe communicatiemogelijkheden met gasten en medewerkers van Disqovery
– Het hennepdrankje Squeeze It Out van Stjernezathe
– De bijzonder vormgegeven aluminiumwijnkoeler Fraicheur waarbij het etiket van de wijn zichtbaar blijft.
– Wijn in blikken van Alsegi Trading BV
– All Sens brengt u geurbeleving door middel van Voitino geurmachines.
Ik ben benieuwd wie de Horeca Innovation Award gaat winnen. Dit zal maandag 7 januari bekend worden gemaakt.
Er valt dus genoeg innovatiefs te beleven. De beurs gaat op 7 januari van start en duurt tot en met 10 januari in de RAI in Amsterdam.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: