Creatief omgaan met aanstaande rookverbod

Rookverbod marketing, is dat een nieuw van Dale woord? Ik heb geen idee maar onderstaand bericht vond ik toch wel de moeite waard.

Chupa Chups speelt ludiek in op het rookverbod in de horeca dat per 1 juli 2008 ingaat. De lollyfabrikant komt met een speciale verpakking: de Relax Box. Het zijn zes suikervrije minilollys verpakt in een kartonnen doosje met het formaat en design van een pakje sigaretten.

Relaxmomenten
Chupa chups wil er nieuwe relaxmomenten in de dag mee aanbieden. Rookmomenten voor (ex-)rokers zoals wachten op een bus, bijkomen van een hectische dag, in de file staan en gestrest zijn kunnen nu gebruikt worden voor het zuigen op een Chupa Chups. Volgens de lollyfabrikant komt de rust vanzelf met de relaxlolly.

Binnenkort alle rokers aan de lollie’s? Naief of waarheid? U mag het zeggen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s